niedziela, 21 września 2008

Początkowe powitanie czyli powitalny początek :)

Zbieram się i zbieram, czaję, i chciałabym i boję się, ale ostatnio przeczytałam, że to wstyd nie mieć bloga. Nooooo, skoro tak. To mnie ostatecznie przekonało. Zdobyłam się na ogromny wysiłek, ogromny dla mnie ;), zebrałam wszystkie siły - i OTO JEST! Mój blog... Jako istota z natury swojej analogowa, wszystkie cyfrowo przetwarzane zdobycze techniki traktuję z gruntu nieufnie. I jakkolwiek jestem szalenie wdzięczna twórcom internetu za ich geniusz, to jednak nie jestem pewna, czy prowadzenie bloga od strony technicznej nie przerasta moich skromnych w tym zakresie możliwości. Jest oczywiście szansa, że pewnych rzeczy się nauczę. I tym optymistycznym akcentem zakończę pierwszą notkę tego bloga. Podobno można potem jeszcze edytować...

1 komentarz:

ami pisze...

po pierwsze gratuluje bloga:)
po drugie: no nareszcie...

i ile tu postów tak na sam początek

powodzenia!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...