wtorek, 7 października 2008

dla teściowej :)

A taką karteczkę wczoraj wydłubałam szybko czekając aż mi się załadują zdjęcia świetnego albumu na blogu u batorka. Jakby to kogoś interesowało, to trwało tak z pół godziny, a i tak nie zobaczyłam wszystkiego :(((

A karteczka dla teściowej, niedługo ma i urodziny i imieniny. Zresztą podobnie jak moja osobista mam, też niedawno obchodziła imienino-urodziny. Obie są spod tego samego znaku zodiaku i mają tak samo na imię. Ale różne są tak, że nikt by się tego nie spodziewał...




ps. Doniczka zainspirowana kartkami Mony_63, wczoraj obejrzanymi. I dopiero po przyklejeniu życzeń zorientowałam się, że krzywa nieco jest... :/

ps.2. Kwiatki i doniczka to motywy wycięte z pięknej tapety, tło jest takie jak doniczka - oliwkowe, a na nim "rosną" różne kwiatki w kolorach jak widać na zdjęciu. Niewyraźnie, ale widać :)

3 komentarze:

Rossie pisze...

no no, nie wiedziałam nawet, że masz bloga! dodaję do linków i nareszcie będę mogła na bieżąco śledzić, bo na sprawdzanie wszystkiego na forum zrobiłam się za leniwa xD

a.batory pisze...

o jenyyyyyyy cierpliwa Ty;):*
a może to i dobrze że tylko połowa zadziałała;))))
no i jakkolwiek by to nie brzmiało ....opłacało się!!!!;D
Kartka śliczna , bukiet rewelacyjny
doszłam do wniosku że to tapetowa faktura jakaś , chociaż długo zastanawiałam sie czy to nie materiał -naszywka jakaś ;) chyba że jednak?
:*

coco.nut pisze...

Już uzupełniłam komentarz, tak - tę karteczkę zasponsorował Leroy Merlin, a w szczególności dział tapet :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...