niedziela, 6 września 2009

kartkowo: urodzinowe bliźniaczki i jedna ślubna

No jakoś nic nie moge poradzić: uwielbiam połączenie czerwieni z zielenią! A karteczki zrobiłam z okazji urodzin Berberis i Cynki, wręczone zostały dziś na przykawkowym (a raczej przyherbacianym) spotkaniu poznańskim. Było super! I jak zwykle czasu mało miałam... Ale co pomacałam, to moje, ha! ;)
Zielony papier pochodzi z zestawu Homo Scrapiens, a czerwony ze Scarlets Letter.



I jeszcze mam zaległą karteczkę do pokazania - z okazji ślubu sąsiadów. Niestety, fotka robiona przy zachodzącym słońcu, tuz przed wręczeniem, i kolory takie jakieś nie bardzo... Próbowałam rozjaśnić, ale chyba bez rezultatu pozytywnego :( Odrobinę lepiej wygląda po powiększeniu (widać np., że serducho jest lekko embossingowane)
Kartka inspirowana agnieszkowymi, gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości ;)



3 komentarze:

Jolinek pisze...

przesłodziachne kartezie:)))

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Przepyszne karteluchy :)

Berberis pisze...

Jeszcze raz dziękuję za karteczkę, zrobiłaś mi miłą niespodziankę :) :)
Karteczki są superowe!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...