piątek, 11 grudnia 2009

wysyp świąteczny - nareszcie i u mnie! :)


Jakoś się tak odblokowałam twórczo i najchętniej bym tylko siedziała w mojej pracowni i coś tam dłubała :) Rodzina i praca mają jednak swoje wymagania i nie da się tak niestety :( Ale udało mi się wreszcie usiąść do karteczek świątecznych. Nie są jakoś wielce skomplikowane, ale ogólnie jestem zadowolona. Poza tym pokochałam kwadratowy format - fantastycznie się z nim pracuje! No i oczywiście przydały się ćwieki ze scrap.comu :)













ps. jakość zdjęć pozostawia dużo do życzenia niestety - ale nawet na dworze włącza się lapma błyskowa, wrrrr... kolory nieco przekłamane... ech - gdzie to słońce???

ps.2. chciałam tylko powiedzieć, że karteczki w rzeczywistości wyglądają naprawdę ładnie... i mają dużo elelmentów 3D... a na tych zdjęciach jakieś takie... :(

9 komentarzy:

Olga Heldwein pisze...

karteczki sa super . proste ale staranne etstyczne miłe dla oka ja bym sie za taka nie obraziła;)
no i pomysłowe a to najwazniejsze
pozdrawiam ( tez w swiatecznym nastroju ;)

Barbara pisze...

jak się patrzy na takie karteczki to od razu czuć świąteczny nastrój :) I nie przejmuj się Coco.nut-słońca do zdjęć nie ma ,ale mimo to Twoje karteczki prześliczne.Nieprzeładowane,estetyczne i klimatyczne :)

Nowalinka pisze...

Nooo, niezła produkcja i ilość i jakość świetna :)

amma pisze...

Sliczne karteczki porobilas! Bardzo mi sie podobaja, a te Aniolkowe kolczyki pod nimi sa cudowne! Chyba bede tu czesciej zagladac!
Pozdrawiam serdecznie
marta

Ludkasz pisze...

super karteczki i jak produkcja:)

Berberis pisze...

bardzo fajne karteczki :) :) Bardzo mi się pododają

Oliwiaen pisze...

Piękno tkwi w prostocie - są śliczne! Takie dopracowane, a ćwieki są jak wisienki na torcie :-))

K.C. pisze...

Śliczne karteczki, a ich ilość imponująca :)
Ogromnie podoba mi się, że są tak różnorodne :)

BETIK pisze...

Niezła produkcja:) A ze zdjęciami to Cię rozumiem doskonale:) Mnie też nigdy nie wychodzą tak jakbym chciała i tak, żeby pokazać całą krasę mojej pracy.. A już szczególnie ostatnio... Dlatego nie przejmuj się:)
...a te aniołki poniżej cudne!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...