sobota, 20 lutego 2010

pudełko bardzo dziewczyńskie

Zdekupażowałam na prezent dla młodej damy, do której był zaproszony mój syn starszy, na imprezę z okazji ósmych urodzin :) Zabawa była ciekawa, bo obejmowała wizytę w poznańskiej Palmiarnii, z przewodniczką, i karmienie rybek (istne wariactwo - ryby walczyły o każdy kawałek karmy, a dzieciaki piszczały i wszyscy byli zadowoleni ;)), a potem jeszcze tort... No w każdym razie dzieci zmęczone i zadowolone, a przy okazji czegoś się dowiedziały i miały okazję spróbować czekolady prosto z drzewa (no prawie), cynamonu, powąchać kwiat pomarańczy i zobaczyć świeże ziarnko kawy... A ponieważ nie jestem biegła w zabawkach dziewczęcych i nie mam pojęcia co teraz jest na topie, przygotowałam taki prezent, częściowo ręcznie robiony plus pokazana na zdjęciach zawartość. Mam nadzieję, że się spodobało i się przyda...






ps. paski są celowo takie nieco chaotyczne i nierówne, a królewnie zmieniłam kolor kanapy z pomarańczowego na fioletowy w różowe kropki i na sukience też kropeczki pokolorowałam na fioletowo :) podobno fioletowy to obecnie ulubiony kolor koleżanki, ale w pokoju dominują różowe dodatki i chciałam to jakoś dopasować...

13 komentarzy:

madebyviva pisze...

Wow - świetny pomysł i świetne wykonanie!! Jestem pewna że jubilatka była zachwycona :-).
A pomysł na imprezę urodzinową też rewelacyjny - bardzo oryginalny, a nie tylko te krainy zabaw ;-)

Ludkasz pisze...

świetny pomysł, bardzo mi się podoba to pudełeczko:)

Kasia pisze...

świetne! pudełko na skarby prawdziwej księżniczki :D koleżanka musiała być zachwycona!

Joanna Oborska pisze...

Zawartości za dobrze nie widać, ale pudełko jest świetne :)
No, dziewczyńskie ;) :)

Dunia pisze...

t różowy, jest księżniczka, jakże mogłoby się małej dziewczynce nie spodobać?

Nowalinka pisze...

Ale słodkie, zdecydowanie dla dziewczynki, która lubi skarby...no, ja też lubię :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne jest!!!
Takie... słodziakowe i dziewczyńskie :)
W sam raz na skarby :)
:*

K.C. pisze...

Superowe pudełeczko :)
Wszystkiego najlepszego kachana! :))))

G-a pisze...

Bardzo fajne to pudełeczko!

Beata pisze...

Bardzo dziewczyńskie wyszło:) mam taki sam problem jak ty- nie wiem, czego te pannice teraz chcą, a też muszę coś różowego zrobić.

Jolinek pisze...

kochana piękne pudełko poczyniłaś!!! świetny motyw i ta czerń w zestawieniu z różem bardzo ładnie się prezentuje, myślę że doskonale trafiłaś w damskie potrzeby:) i jeszcze raz sto lat:)

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniałe pudełeczko:)Ciepło pozdrawiam:)

mysek pisze...

żadna dama nie oprze się tej piękności,śliczne, takie dziewczęce :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...