niedziela, 21 marca 2010

pisanki i wiosenne pazurki ;)

Z okazji zbliżających się świąt wielkanocnych postanowiłam zrobić kartki. Wykorzystałam w tym celu ten kurs, a kształt jajeczny odrysowałam ze Scrapińcowej bazy. Idealne na takie papierowe pisanki okazały się papiery z ILS, wykorzystałam również kwiatki ćwieki ze scrap.com :)
Tak prezentują się w masie:

A tak trójkami i parami:







A ponieważ dziś pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, a wczoraj już był jej początek astronomiczny, postanowiłam ją uczcić po swojemu, tak oto:


No i jeszcze jedna informacja, której udzielam naprawdę niechętnie... Ushii planuje pozbyć się przepięknych poduszek, a właściwie poduszki i wałeczka. Takiej poduszki:


Pozdrawiam wiosennie wszystkich zaglądaczy, a komentujących szczególnie!!! :*

7 komentarzy:

madebyviva pisze...

wow, ale jajowa produkcja! Super! :-)
a paznokcie też ekstra - wiosenna zieleń to jest to! :-)

Nowalinka pisze...

Niezły wysyp jajek, te z motylkami słodkie :)
A pazurki na Wiosnę idealne :)

ifciunia pisze...

Zdecydowanie czujesz wiosnę :)Energetyczne karteczki i odjechane paznokcie :)

Berberis pisze...

świetny wysyp karteczek !!!
Bardzo wiosennie tu u Ciebie - a paznokcie super :) :)

Oliwiaen pisze...

Jednym słowem, jesteś teraz kobietą z jajami :-)))) I z zielonymi pazurkami :-)) Piękna produkcja!

Ludkasz pisze...

śliczne jajeczka;) i jaka produkcja piękna;)

lin_ka1 pisze...

Nooo, jajek to masz pod dostatkiem.A tymi zielonymi pazurkami to teraz powinnaś błyskać np odbierając całe naręcza wiosennych kwiatków, a nie paprać się klejem. W końcu wiosna :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...