niedziela, 17 października 2010

"F" jak...

Fioletowe, Filcowe i Fruwające :D

Czyli odbyło się kolejne wielkopolskie spotkanie Koła Gospodyń Miejskich i Podmiejskich, połączone z tradycyjną wymianą, tym razem doszłyśmy już do litery "F". Oto co ja przygotowałam:

filcowa broszka z domieszką fioletu i filetowe kwiatuszki zrobione przeze mnie na szydełku:


a ptaszek zamieszkał w takim domku, oczywiście fioletowym ;)




daszek jest zdejmowalny, potem go można przykleić i zrobić sobie ozdóbkę bardziej na stałe :) a tak wyglądało to po odczepieniu dachu:


Całość przypadła pewnej wielbicielce fioletu, która w dodatku chciała takiego ptaszka mojego i planowałam zrobić jej na zbliżające się urodziny... Teraz będę musiała wymyślić coś innego, wrrrrrr!!! ;)


Poza tym spotkanie było WIELCE udane, odbył się konkurs, który wygrała - po niezwykle emocjonującym głosowaniu (były 3 tury!!!) - moja zawieszka!!! O czym skromnie donoszę, ciągle nie bardzo mogąc w to uwierzyć... A całe spotkanie, wraz z konkursem, organizowała Kasia ze świetnego sklepu stonogi.pl. Jak obfocę zawieszkę, to napisze coś więcej, może też dziewczyny pokażą już zdjęcia ze spotkania ;) Mnie się nazbierało trochę zaległości do pokazania, będę więc sukcesywnie uzupełniać wpisy na blogu.

Aha - TU znajdziecie instrukcję do ptaszkowego domku :)

Całość zgłaszam do art-piaskownicy na rękoczyny#8 :)

7 komentarzy:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

no żałuję ...

cudenka w filoecie...:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczności na literę F :)

Mała Mi Buka pisze...

Piękny ptasior! Domek też cudo, tylko link mi nie działa :( Pozdrawiam

coco.nut pisze...

Link już działa, dziękuję za zwrócenie uwagi!

Berberis pisze...

Fantastyczne Fiolety!!! I ptaszek, i kwiatuszki i domek - taki pomysłowy!

Kayla pisze...

Też ostatnio patrzyłam na wzór domku, a teraz juz się pewnie nie odważę... Super wyszedł.

Bo pisze...

fioletowy prystojnis
i domek swietny

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...