sobota, 18 czerwca 2011

grungowy mini blejtramik

Wczoraj wieczorem Kasia organizowała w siedzibie stonogi.pl nocne scrapowanie, w ramach pocieszenia dla tych, które niestety na zlot nie mogły się wybrać i w ogóle dla chętnych. Ja też byłam i nawet udało mi się coś stworzyć, dzięki ami, która zaopatrzyła się w odpowiednie medium i podzieliła się hojnie ze mną - dzięki! :*
A stworzyłam taki oto obrazek, na podobraziu w wersji mini, jakieś na 10x10cm.


A tu pod nieco innym kątem:


Jak wam się podoba? Bardzo jestem ciekawa waszych opinii, bo ta praca powstała już bez nadzoru mistrzyni ;)

ps. znów polecam powiększenie fotek!

9 komentarzy:

noomiy pisze...

bardzo fajne kolory i styl :)

ArtMagda pisze...

świetny jest! kolory bajeczne!!! a sam pomysł na nocne scrapowanie rewelacyjny, szkoda ze nic nie wiedzialam... moze nastepnym razem:

Trzpiot pisze...

dobrze, że dałaś jednak trochę fioletu na tym motylku, teraz fajnie się odbija :)

JaMajka pisze...

Bardzo ciekawa praca, faktury, kolory :)

Jolinek pisze...

bardzo fajne kolorki i fakturowanie:)
zazdraszczam nocnego scrapowania:P

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Blejtram świetny, fajne kolory i warstwy :)
Pomysł z nocnym skrapowaniem rewelacja!

OriBella pisze...

Jestem pod wrażeniem, kapitalna praca:)

Kasia pisze...

W dziennym świetle wygląda jeszcze piekniej! Całość wyszła świetnie i ten motyl!

Michelle pisze...

Ślicznie Ci wyszło kochana! I jaki fajny zestaw kolorów!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...