wtorek, 8 listopada 2011

wiosennie?

Pokazałam szkodnikowi młodszemu (l. 6) i zapytałam, z czym ci się kojarzy to pudełko. Mały bez wahania odpowiedział, że z wiosną, więc chyba udało się osiągnąć cel? Bo miało być wiosennie. I z cytatem. Znów na konkurs na forum scrappassion, tym razem organizowany przez sklep scrapcafe. Szans na wygraną raczej nie mam, bo konkurencja spora i do tego prace są naprawdę cudne, ale zabawę miałam świetną! A przerobiłam pudełko po 6 farbkach plakatowych. Najpierw zostało pomalowane białą farbą akrylową za pomocą gąbki, potem oklejone miejscami gazetą, znów pokryte - tym razem cienką - warstwą białej farby, a potem barwami wiosennymi - różowym, zielonym i niebieskim. Z użyciem gąbki, pędzli i palców ;) Na to znów nieco bieli, żeby stłumić intensywność kolorów - wiosna kojarzy mi się jednak raczej pastelowo... Do tego dodałam mgiełki, malutkie błyszczące kryształki w 3 kolorach (zielonym, różowym i niebieskim) i plamki "słońca" (złotej farbki). Na tym tle zawisła charakterystyczna wiosenna gałązka z różowym kwieciem i młodymi, intensywnie zielonymi liśćmi (farbka zielona zmieszana ze złotą). No i pasujący cytat. Szczerze mówiąc przejrzałam mnóstwo różnych złotych myśli, żeby znaleźć coś odpowiedniego, to zajęło mi najwięcej czasu... I po przeszukaniu rożnych wiki-cytatów i innych stron, w końcu odpowiedni tekst znalazłam u Jyoti, podobno jest z Małego Księcia. Cytat oczywiście, nie Jyoti ;)
A tak wyglądało pudełeczko w dzisiejszym słońcu (zdjęcia się powiększają):






I co, jest wiosenne? Bo trochę dziwne na pewno jest...
Ciekawa jestem ogromnie waszych opinii i z góry za wszelkie komentarze dziękuję!!!

6 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Jest radosne i pełne słońca, a najważniejsze, że się wspaniale bawiłaś przy jego tworzeniu :)

BETIK pisze...

Jest bardzo wiosennie... Kiedy patrzę na to pudełko od razu widzę ogród pełen kwitnących drzew..:)

Magda pisze...

Ale wiosna zapachnialo :)

Jyoti pisze...

Hahahaha! Szkoda,że nie ja jestem z Małego Księcia!
A pudełeczko prawdziwie tchnie wiosną! Niemal czuję wiosenne zapachy:)Piękne!

Matilde pisze...

Pudełko prezentuje się rewelacyjnie! I piękne pastelowe kolorki dobrałaś :)

Joanna Oborska pisze...

Ta struktura wygląda świetnie. Kolory też moje:) Super!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...