poniedziałek, 11 czerwca 2012

ulubiony

Ulubiony napój - scrap w wymiarze 20x20, na wyzwanie #8 na blogu sklepu stonogi.pl :)
Praca zdecydowanie mixed-mediowa i oczywiście - na żywo wygląda dużo ciekawiej... No staram się bardzo, ale cały czas fotografowanie nie bardzo mi wychodzi :/  Ale wszystkie zdjęcia się powiększają, szczerze polecam oglądanie w tej opcji, zdecydowanie lepiej widać!


Trochę zbliżeń:



I jeszcze raz całość, ale z nieco innej perspektywy. Chciałam, żeby było widać wszelkie połyskiwania glimmerowo - brokatowe, ale nie wiem, czy się udało?


Cytat to parafraza, a właściwie część wypowiedzi S.C. Lewisa, druga część dotyczyła książek i ich grubości, i też jest dla mnie prawdziwa, ale nie pasowała do tematu i w ogóle nie zmieściła się już. Może trzeba pomyśleć o dyptyku? ;)  W każdym razie każdy, kto mnie choć trochę zna, i widział, w jakich kubkach pijam ukochaną herbatkę, zgodzi się - myślę - z powyższym zdaniem :)

Bardzo jestem ciekawa opinii na temat tej pracy i z góry dziękuję za wszystkie komentarze!!! No i oczywiście - zapraszam na wyzwanie! Nagroda jest super, naprawdę warto się postarać! Poza tym sklep stonogi.pl będzie obecny na czerwcowym zlocie w Warszawie, choć mnie niestety znów nie będzie, buuuu :(

13 komentarzy:

asica.p pisze...

coraz ciekawiej:)))
no mega i ten fiolet :)))
piękna praca
sciskam ciepło:*
widzimy się w Warszawie?

angel pisze...

świetna praca, mi się bardzo podoba:)

Rae pisze...

Świetny!
Do mnie ten sparafrazowany cytat róweniż idealnie pasuje ;) Też niekawowa jestem (całkowicie) i herbatę pijamy, jak to teściowa określa, w wiaderkach ;)
Szkoda, że Cię w Warszawie nie będzie.

Chimera pisze...

Ale odlotowo! Te kolory, dodatki, super! Bardzo podoba mi się motyw kwiatków wyrastających z filiżanki, świetnie to wygląda, tak baśniowo :)

Agato.Art pisze...

fajne kolorki:)piękny scrap,pozdrawiam

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetna praca! Chociaż dla mnie używanie w ten sposób mediów to czysta magia, zawsze z przyjemnością podziwiam niezliczoną ilość detali :) Kolorki fantastyczne!

Berberis pisze...

świetna praca!!!! Fantastyczne kolory!!!

OriBella pisze...

Dla mnie taki mediowy scrap to jest mistrzostwo świata i do tego nawet w minimalnej wersji nieosiągalne:) Szkoda, że nie mieszkamy bliżej, bo już bym była u Ciebie i choć popatrzyła jak tworzysz takie obrazy:)REWELACJA!!!

Aida Domisiewicz pisze...

Świetny efekt! Na pewno na żywo wygląda jeszcze ciekawiej :*

WiKKori pisze...

jaka piękna filiżanka
nic tylko rozmarzyć się
PODZIWIAM

Barbara pisze...

To mój skrap wyglądałby podobnie ale raczej w zieleniach bo uwielbiam zieloną herbatkę :)

Boei pisze...

Cudowna, klimatyczna praca! Kolory super;)

Dunia pisze...

Świetna praca!
a zdjęcia są dobre, nie narzekaj ;o) a używasz może jakiegoś programu do podrasowania zdjęć? W razie czego polecam PhotoScape :o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...