wtorek, 3 lipca 2012

kwiaty do kolekcji

Do kolekcji bazgrołków, tym razem kwiatki. Nie jestem nimi tak do końca usatysfakcjonowana niestety... Tradycyjnie polecam powiększenie zdjęcia, zdecydowanie lepiej widać szczegóły.


Moją łączkę zgłaszam na  #14 wyzwanie Szuflady pt. "Polne kwiaty"  :)


No i przy okazji chwalę się art journalem, który dostałam od ami. Jest przepiękny po prostu!!! Właściwie początkowo miał być szkicownikiem na bazgrołki, ale ostatecznie zostanie żurnalem na nasze prywatne wyzwania ;)  Jeszcze raz dziękuję!!!



No i jeszcze się pochwalę nowym nabytkiem ze stonóg. Zobaczcie tylko, czy te stempelki nie są przesłodkie? I ta cudna koronka? No i cena również wyjątkowo zachęcająca - można sprawdzić TUTAJ :)


5 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Kwiaty piękne, jak zwykle podziwiam wszystkie detale i misterność wykonania o_O
Art żurnal boski :)

Barbara pisze...

a mi tam kwiatki się podobają i jestem nimi w pełni usatysfakcjonowana :)

Ludkasz pisze...

Świetne te Twoje bazgrołki:) Lubie je:)
I piękny żurnal:)

Jyoti pisze...

Od razu przyciągnęły mój wzrok! Prześliczne kwiatuszki wydoodlałaś!!!
Jestem zachwycona:)

lilavati pisze...

I mnie Twoje bazgrołki bardzo się podobają:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...