środa, 1 sierpnia 2012

w ramach


Karteczka na konkurs ramkowy na forum scrappassion sponsorowany przez Galerię Papieru. Zdjęcia fatalne, bo robione z lampą, w związku z czym musicie mi uwierzyć na słowo, że karteczka jest bardzo przestrzenna - ta część niebieska podklejona jest grubym kartonikiem, szycie (ręczne!) jest wykonane kordonkiem, więc też jest dość wypukłe, no i oczywiście kwiatki i liście też płaskie nie są. Chociaż zdjęcie usiłuje nas przekonać, ze jest wręcz przeciwnie... :/  Kartka na żywo prezentuje się oczywiście zdecydowanie lepiej, czyli tradycyjnie ;)




Papiery UHK, a ramka ze stempell&kartoon :)

pozdrawiam jeszcze lipcowo!


EDIT:  dorzucam zdjęcia w dziennym świetle, choć chyba wcale nie są lepsze... :/



8 komentarzy:

lilavati pisze...

ale ładna:)

OriBella pisze...

Śliczna:) Mnie tak równo szycie na ręczne na kartkach nie wychodzi i do tego jeszcze kordonkiem:)

Joanna Oborska pisze...

Karteczka jest śliczna i to widać :) A zrobienie fotki przy sztucznym świetle jest dla mnie niewykonalne.

Chimera pisze...

Bardzo elegancka, kompozycja z ramką i różami wpadła mi w oko :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Prześliczna karteczka, kompozycja kwiatowa wyszła Ci cudnie!
Mam wrażenie, że te akurat papiery są trudne do fotografowania ;)

Aida Domisiewicz pisze...

Śliczna!!!

Dorota pisze...

Piękna kartka i świetne przeszycia :)

JagaBa pisze...

Znam te papiery i potrafie sobie ja wyobrazic !Jest piękna!!!Podziwiam za ręczne szycie..odkąd stałam sie posiadaczką maszyny poszłam na łatwiznę w tej dziedzinie:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...