piątek, 12 kwietnia 2013

na szaro

Karteczka w szarościach, z domieszką bordowej czerwieni dla ożywienia. Kwiatki robiłam sama, z grubsza wg tego tutoriala. Poza tym wykorzystałam różne wykrojniki i powstał taki misz masz ;)





Poza tym czasu mi brakuje, prawie ze wszystkim się spóźniam i zła jestem na siebie za to ciągle :(  I jak tu stosować te wszystkie zalecane pozytywne afirmacje???

Ale wiosna idzie! Tulipany już wychodzą z ziemi, jeden rodzaj wrzośca już mi nawet kwitnie pięknie na różowo (choć nawet forsycja jeszcze nie ruszyła!), więc jest jakaś nadzieja... Wg lokalnych meteorologów możemy się spodziewać wreszcie słońca - w niedzielę i poniedziałek. No ale jeszcze dziś i w sobotę ciągle chmury i deszcz...

5 komentarzy:

Tores- pisze...

Kartka piękna, tylko taka trochę... śnieżna ;)
A u nas właśnie przestało padać i widzę skrawek niebieskiego nieba! Jest opcja, że wiosna jednak będzie ;)

Chasia pisze...

Fajne kolorki - uwielbiam szarości! I te kwiatki pięknie zaakcentowały pracę.

Ula H. pisze...

Mimo, że w szarościach - karteczka piękna :)))

Boei pisze...

Świetna praca! Cudna kolorystyka, a kwiaty obłędne;)

Kasia pisze...

piękna kartka i bardzo dziękuję za prezent :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...