wtorek, 9 grudnia 2014

nożyczkami kuchennymi

 Pocięłam "URODĘ", wedle wytycznych podanych na blogu Kawa i Nożyczki (nowe miejsce autorek CollageCafe). Kuchennymi nożyczkami, bo akurat nie miałam pod ręką moich, a nie chciałam iść na górę, bo bałam się, że wena mi ucieknie  ;)

A tak w ogóle to uważam, że kolaż jest najbardziej osobistym sposobem wyrazu i nawet miałam pewne obawy, czy pokazywać, co mi wyszło...

W kolejności powstawania.


 

 


 I razem:

 Kolejne dwie:



Razem:

 Bardzo jestem ciekawa waszych opinii!

11 komentarzy:

Tores- pisze...

Jaka piękna ta ostatnia strona! W ogóle naprawdę, przytulam i przytulam, no. Ale jakieś światełko w tunelu widać :)

joaleks pisze...

Piękne strony, bardzo osobiste - te poruszają zawsze najbardziej...

joaleks pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
joaleks pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
tymonsyl pisze...

dla mnie "brak wolności" porusza najbardziej, żeby tak zestawić te dwa zdjęcia...genialne

Eliza Trojanowska pisze...

jak nauczyło mnie doświadczenie, często te najbardziej osobiste prace i tak są odczytywane zupełnie inaczej przez widza. ;)
cudownie, że się podzieliłaś tymi kolażami - są wyjątkowe, są prawdziwe.

biurkowa pisze...

Bardzo mi się podobają! Kolaże i doodling! Na podobne słowa i nawet obrazy zwróciłam uwagę, a jednak nasze prace są tak inne - chyba właśnie to najbardziej lubię we wspólnym kolażowaniu. Nie ukrywam, że razem z Tores zainspirowałyście mnie do powrotu do rysowania, chyba ostatnio w liceum robiłam to z taką pasją:)

KOLOROWY ptak pisze...

poruszające! i piękne!

urtica pisze...

piękne
całość robi poruszające wrażenie na mnie... dla takich chwil warto było otworzyć podwoje "kawy i nożyczek"

Drycha pisze...

Też się zastanawiałam czy pokazywać swoje ale (tak jak napisała Eliza) fakt, że każdy może inaczej kolaż odbierać mnie utwierdził w tym, że świat się nie zawali jeśli coś udostępnię :)

Matilde pisze...

Fantastyczne!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...