niedziela, 13 grudnia 2009

broszka, kartka... czyli wymiana poznańska mikołajkowa

W sobotę miałyśmy poznańskie spotkanie mikołajkowe, z wymianą oczywiście! Fantastyczna Michelle była naszą gospodynią, a u gooseberry można obejrzeć zdjęcia ;)
Ja dostałam prezent od Duni, która nie ma bloga, ale coś niecoś pokazuje w forumowej (scrappassion) galerii. Nie pokażę, bo robienie zdjęć to naprawdę nie moja specjalność, ale wierzcie mi - śliczne pudełko, zdekupażowane podkładki, bardzo niezwykła karteczka, płyta z kolędami (i oskrapowaną okładką!) i jeszcze przydasie - wstążeczki, kwiatki i koraliki!!! Dziękuję ci bardzo Duniu!!! :*
Ja robiłam prezent dla gatto - pazzo, czyli przemiłej, doskonale szyjącej, gotującej i skrapującej również Zuzi ;)

Najpierw broszka:


Kartka:


Dekupażowy komplecik w zamówionych kolorach (miałyśmy dla ułatwienia podać ulubione), podkładki dwie, jeszcze zapakowane i świecznik już rozpakowany :) Zdjęcia pożyczone od gatto-pazzo...

Broszka też zapakowana była ;) fotka znów od Zuzi...


A spotkanie było suuuper, wreszcie mogłam być dłużej i spokojnie, bo moje szkodniki spały u babci... Dziękuję mamo! :*

ps. wielce obiecujące candy u Jaszmurki i szmatki-łatki!!!

ps.2 i wpisałam się na listę oczekujących na candy u rosalii, a sama nic nie napisałam o nim (wstyd mi!) - spieszę więc nadrobić!!!

9 komentarzy:

Ludkasz pisze...

piękne pracki:)

madebyviva pisze...

Swietne prezenty poczyniłaś :-). Broszka jest super a komplet dekupażowy urzekł mnie swoją delikatnością :-)

Barbara pisze...

ale piękniasta brocha !!! szczęściara z tej Gatto Pazzo :)

tyska pisze...

brocha śliczniasta!!!

gatto pazzo pisze...

Dziękuję jeszcze raz :)). Już drugi raz w tym tyg. mam broszkę na sobie. Co prawda kolega się ze mnie śmieje, że mam odznakę wzorowego pracownika, ale to tylko mężczyzna... ;). Mnie sie baaaaardzo podoba. Wszystko!

Dunia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dunia pisze...

łoooo ale fajne prezenciki! Szkoda, że nie mogłam ich sobie obejrzeć. Broszka cudna! A co do decu, to gdybym wcześniej wiedziała, że w to też się bawisz to bym z moimi podkładkami nie wyskakiwała... Ale cóż- oby wszystko dobrze służyło!

my paper love studio pisze...

just wanted to wish you a very merry christmas cheer! :)

Ela pisze...

Życzę Bożego pokoju na najbliższe dni i dni Nowego Roku 2010

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...