piątek, 18 czerwca 2010

karteczka dla Klaudii, a przy okazji...

... efekt pierwszy zabawy, którą zaproponowała ami :) A zabawa polega na robieniu kartek z takich samych zestawów, każda z nas przygotowała takie po dwa i dokonałyśmy wymiany. Ta karteczka - dla koleżanki Jaśka, z okazji 8 urodzin - powstała z zestawu przygotowanego przede mnie. Niestety, w zapale pracy nie zrobiłam fotki wszystkich elementów zanim utworzyłam z nich karteczkę :(
Front:


Środek:

Tył:


I jeszcze raz front, z innego ujęcia:


I szczególik (niektóre kropeczki pokryłam Glossy Accent, żeby były wypukłe):


Dużo zdjęć jak na jedną karteczkę, ktoś dał radę wytrwać? ;)

Ale kartka to był tylko dodatek do właściwego prezentu, który pokażę oczywiście... wkrótce :)

Dziękuję za wszystkie komentarze!!! :*
Są szczególnie cenne w obliczu zlotu, który się w sobotę odbędzie/odbywa/ odbył (nie wiem kiedy to czytasz...), a na który znów nie pojadę, buuuuu :(

8 komentarzy:

Ludkasz pisze...

śliczna kartka:)

rudlis pisze...

Świetna karteczka, pięknie przyozdobiony środek :)
Ja również do W-wy nie jadę, może za rok ;)

Nowalinka pisze...

Ale kolory, na pewno się podobała :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetnie wyszła!
Ja też niestety nie na zlocie:(

Joanna Oborska pisze...

Śliczna kartka i kolory fajne :)

Amy Sheffer pisze...

Beautiful! I love the colors and the way you layered the lace borders!

Dunia pisze...

Cudowna! Śliczności!

AgA pisze...

Boska!!!! Jakie kolory!!! Jestem zachwycona

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...