wtorek, 15 marca 2011

pirackie zaproszenia

Zostałam poproszona o wykonanie - bagatela - 25 sztuk zaproszeń pirackich, na 4te urodziny pewnego chłopca. Takie wyszły, mam nadzieję, że będą się podobały... Póki co "opiekuje" się nimi poczta ;)

Powyższe zdjęcie z lampą, poniższe bez, ale i tak światło się odbiło... :(



Musze przyznać, że nie zdawałam sobie do końca sprawy, jak dużo pracy wymaga taka ilość, już samo przyklejanie zajmuje sporo czasu! Tym bardziej jestem pełna podziwu dla osób, które wykonują takie prace częściej, dla mnie jednak już 5 sztuk jednego wzoru, to hurt ;) Tu ratowała mnie pewna różnorodność pirackich postaci i towarzyszących im akcesoriów. Ogólnie jestem z efektu zadowolona, choć z pewnym niepokojem myślę o czekających mnie w tym roku zaproszeniach komunijnych dla mojego starszego szkodnika (i jego koleżanek). Ale co tam - wiosna idzie, będzie dobrze!

27 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetne zaproszenia, a ilość naprawdę powala :O
A zaproszeniami komunijnymi się nie przejmuj, przykleisz kilka kwiatków i już ;)

Nowalinka pisze...

Wow, nieźle! :) Śliczne są, uroczy piraci na nich rządzą :)

Hogata pisze...

Ale ilość! I to każde inne! Sa świetne, zabawne i idealne na tę okazję :) Ja oststanio machnęłam 23 ślubne, więc doskonale Cię rozumiem, też się nakleiłam ;)

coco.nut pisze...

tak całkiem to każde inne nie było, te wzory z dużego zdjęcia się powtarzały ;)

Ludkasz pisze...

świetne są:)bardzo radosne:) Piraci górą;)!!!

Barbara pisze...

kochana są cudne,uwielbiam motyw piratów dla chłopczyków,sama planuję takie zaproszenia na roczek mojego pirata:)

DUCHA pisze...

Uff ale jaki efekt! Świetne. Pozdrawiam

agea pisze...

podziwiam, ilość robi wrażenie, ale wykonanie również:)

Niebiesko_Oka pisze...

Bajeczne!!!
Cudnie bajeczne!
Napracowałaś się Kochana :D.

Magdalena Deberny pisze...

Śliczne!! I piraci cudni!! No podziwiam, ja przy pięciu też już uważam że robię hurt ;)

gaja pisze...

Zakładka faktycznie prosta ale świetna !!
Podziwiam cierpliwość i wytrwałość w zaproszeniach. Dobrze, że choć piraci byli różnorodni, gdyż przy tej ilości taki hurt byłby monotonny a wręcz delikatnie mówiąc irytujący ;)

Anna Zaprzelska pisze...

Fantastyczna, lolorowa produkcja!

Kardamonowa pisze...

Świetne!

fejferek pisze...

strasznie fajnie wyszły i nie widać, że wymęczone ;)

Dunia pisze...

Świetne zaproszenia! Wierzę, że miałaś ręce pełne roboty, bo ja mam problem ze skleceniem jednej logicznej kartki :o) Ciekawam skąd wzięłaś wizerunki piratów i ich łajb...?

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

podziwiam, bo samo wycinanie z tak cienkiego papieru tylu drobnych elementów to już niezła robota!!! efekt końcowy świetny!

BellaArt pisze...

Rewelacyjne!:)

Berberis pisze...

świetne zaproszenia!!!! No i ilość imponująca :))))

Guriana pisze...

świetne!!...i chylę czoła za ten hurt!!:))

Kasia pisze...

Podziwiam, ilość i same zaproszenia powalające :))) Teraz te komunijne łatwo pójdą :)

OriBella pisze...

Super fajny efekt!!!I ta hurtowa ilośc, no ja podziwiam i czoła chylę:)

lilavati pisze...

ale piękna produkcja:)

JaMajka pisze...

Genialne :) Bardzo dziecięce, a jednocześnie trochę psotne (jak to piraci...;))

Evik pisze...

sa swietne!

JagaBa pisze...

są super!Kolorowe i wesołe!Trwam w podziwie za ilość:)))

Magda pisze...

Ale fajne zaproszenia! Podziwiam, bo ja nawet 2 takich samych nie potrafie ;)

aaaasssssaaaaa pisze...

okrutnie mi się podobają:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...