środa, 14 marca 2012

kobiecy drobiazg

Ozdobiłam zużyte pudełko w stylu shabby chic. Szczegółowy opis działań oraz materiałoznawstwo zamieściłam na blogu stonogi, serdecznie zapraszam, bo jakoś nie mam siły pisać wszystkiego jeszcze raz... Napiszę może tylko, że duży koronkowy kwiatek jest własnej roboty :)




Wszystkie boki są również oklejone papierem.

Nie wiem, czy takie pudełko jest praktyczne, ale chyba chociaż ładne? :)

Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy i serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze!

9 komentarzy:

BETIK pisze...

Śliczne i takie... delikatne. Ja właśnie też kończę takie jedno...:)
...super ten wpis arjournalowy w fioleto-turkusach!

lilavati pisze...

świetne drugie życie pudełka:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczne pudełko i bajeczny koronkowy kwiat :)

Ludkasz pisze...

śliczne jest!!! Ten kwiatek wyszedł Ci cudnie, koronka jest niezwykle delikatna;) Bardzo mi się całość podoba:)

Berberis pisze...

świetne pudełeczko, delikatne kobiece - SUPER!!

Barbara pisze...

śliczne,wcale ni musi spełniać jakiejś szczegółowej roli,ważne ,że jest i cieszy oko.A kwiatuch to mógłby się i na broszkę nadać ;)

ArtMagda pisze...

tylko czemu jeszcze nie zgłosiłaś pracy na wyzwanie do Scrapka?!?!?!

śliczne pudełeczko:)

Aga Starmachine pisze...

w sam raz na kobiece drobiazgi:-)

Choco pisze...

Praktyczne, praktyczne! A jak cieszy oczy :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...