wtorek, 25 grudnia 2012

ostatnie świąteczne kartki

 Dzisiejszy dzień minął na konsumowaniu smakołyków specjalnie na tę świąteczną okazję przygotowanych, wizytowaniu i przyjmowaniu wizyt, tradycyjnym oglądaniu Kevina (młodszy szkodnik domagał się zdecydowanie!) i graniu w gry, które zostawił Gwiazdor. 

Dla niezorientowanych - w Wielkopolsce Św. Mikołaj przynosi niewielkie prezenty do butów w nocy 5/6 grudnia,  a w Święta Bożego Narodzenia prezenty rozdaje Gwiazdor :)  

W tej chwili szkodniki już w łóżkach, mąż w pracy jeszcze, a ja słucham Michaela Buble, popijam herbatę i buszuję w necie - nadrabiam zaległości przedświąteczne ;) Odkryłam też, że mam jakieś zdjęcia kartek, których jeszcze nie pokazywałam:




Więcej zdjęć kartek nie posiadam, nie wszystkie się załapały niestety :(  

A czy możecie uwierzyć, że są osoby, dla których bożonarodzeniowe dekorowanie kończy się na ubraniu choinki??? Jest to dla mnie coś niewyobrażalnego!!! Uwielbiam lampki, latarenki, aniołki, śnieżynki, koniki, bombki, bałwanki, jelenie i renifery, ośnieżone domki, ptaszki, gwiazdki, serduszka, gwiazdorki, świeczki, wianki, girlandy i co tam jeszcze! I nie trzeba się ograniczać ilościowo, szczególnie na choince :) Ale planuję jutro uwiecznić moje domowe świąteczne dekoracje i może nawet je pokażę?

dziękuję serdecznie za wszystkie życzenia świąteczne i pozdrawiam radośnie!

4 komentarze:

Ludkasz pisze...

Śliczne kartki:) Poprzednie także:) Ja też właśnie nadrabiam zaległości przedświąteczne:)
Radosnego dalszego świętowania:)

Tores- pisze...

Pokaż, pokaż! Ja ciągle szukam inspiracji, bo sama to tak nie bardzo umiem - jakiś smętny wianek tu i ówdzie, choineczka z guzików... Ale kiedyś się wezmę ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne, radosne karteczki :)
Koniecznie pokaż swoje dekoracje świąteczne, jestem ich bardzo ciekawa :)

Boei pisze...

Urocze kartki!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...