wtorek, 23 lipca 2013

bazgrołek multiwyzwaniowy

Najpierw było lipcowe wyzwanie art journalowe na Scrapujących Polkach - mozaika. I powstał ogólny pomysł na mozaikę ulubionych wzorów zentangle. Potem natknęłam się na Sodalicious na #31 wyzwanie czarno-białe i wiedziałam już, że kolorystyka będzie ograniczona (początkowo myślałam o pokolorowaniu wzorów). A dopełnieniem stało się wyzwanie Mixed Media Place Jak ty używasz embossingu. Te białe spiralki na czarnym tle narysowałam specjalnym pisakiem, a potem zembossowałam.


Musze przyznać, że proces powstawania tej pracy to było dla mnie bardzo interesujące doświadczenie!

ps. jednak nie da się aż tak nakombinować z wyzwaniami :(  właśnie doczytałam, że na Scrapujących Polkach mają być min. 3 kolory ;)

6 komentarzy:

Rae pisze...

Niezależnie od ilości wyzwań na jakie się załapało i tak wyszło świetnie :)
A te embossingowane mazaje bardzo fajnie wyglądają :)

Tores- pisze...

Noo, trzy kolory co najmniej, przepraszam, bo jam to niestety wymyśliła. Ale i tak mozaika jest świetna, na dwa wyzwania pasuje i w ogóle bardzo mi się ten pomysł podoba.

Riikka Kovasin pisze...

Love the graphic look!

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacja! Uwielbiam Twoje prace:)Uwielbiam!!!

Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
Peninia*
♥♥♥

Boei pisze...

Niesamowita jesteś! Zdolniacha;) Buziaki:)

Tusia Lech pisze...

Fantastyczna mozaika! Zawsze lubiłam sobie coś "mozaikować" w wolnej chwili, ale od lat tego nie robię. Przypomniałaś mi o tym :) Dzięki.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...