sobota, 25 lipca 2009

półkolonie nr 1 zakończone! uffff... :)

Oj, nie było łatwo - jedenaścioro dzieci, w wieku głównie przedszkolnym (czyli 4, 5, 6 - latki głównie, jeden 7 latek i po jednej 8 i jednej 9-latce...) i ja :) I jeszcze mnóstwo farb, mediów, papierów, dziurkaczy, klejów i różnych innych takich tam... A oto efekty naszych zmagań:

obrazki decoupage:














karteczki:


ramki (również decu):

Nie pokazuję wszystkiego niestety, bo nie mam zdjęć z dwóch dni :( Pojechałam bez aparatu foto niestety :/ Poza tym nie będę was męczyć wszystkimi obrazkami i każdą ramką osobno ;)
Ogólnie jestem zadowolona, dzieci też (a to najważniejsze przecież), ale muszę przyznać, że to baaardzo męczące i szczerze podziwiam wszystkie " panie przedszkolanki". A druga tura jeszcze przede mną, od 3 do 7 sierpnia. Robocze mam te wakacje... :)
no i dlaczego nie mogę odstępu zrobić???
ps. fotki można powiększyć, choć spore są znów - ciągle eksperymentuję z wielkością, mam nadzieję, ze kiedyś to opanuję w stopniu choć dostatecznym...

2 komentarze:

K.C. pisze...

Aż się wierzyć nie chce, że to prace takich maluchów. Świetna robota proszę Pani :)

Jolinek pisze...

sądząc po ilości prac to był bardzo twórczy i pracowity czas!bardzo fajnie wyszły te obrazki:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...