środa, 11 lipca 2012

dorobek DLWC, cz. 2

 Poniższa praca bardzo jest podobna do tej wcześniejszej, ale ta została stworzona specjalnie na konkurs kolorystyczny II DLWC - trzeba było wykonać pracę w kolorach plakatu. I nawet podobała się odwiedzającym na tyle, że dostała wyróżnienie (a głosować mógł każdy odwiedzający). Za wszystkie głosy serdecznie dziękuję!!! :)))
 Nie wiem, z której strony lepiej się prezentuje, więc pokazuję w pionie i w poziomie :)




A ten kolaż z kolei jest wynikiem zabawy w "podaj dalej", którą w piątkowy wieczór zainicjowała Czekoczyna. Polega na tym, że wszystkie osoby siedzące przy stole doklejają po jednej rzeczy, a baza krąży wokół stołu, aż nikt nie będzie chciał już nic dokładać :) Oczywiście kartek bazowych było kilka, ale zdjęcie wszystkich zrobiła chyba wyłącznie Tores, może wrzuci na bloga :) Oprócz wymienionych Tores i Czekoczyny udział w tworzeniu wzięły również: Kreatywna Uliczka, Iwa, Siódmy Anioł, Wolfann, KitiW i oczywiście ja. Gdybym kogoś pominęła, bardzo proszę dać znać! Na karteczce, która tak niegustownie wystaje między kartkami zapisałam sobie osoby biorące udział w zabawie i bardzo mi zależy na kompletnej liście, a wiadomo, że pamięć bywa zawodna...




Dziś po południu  gościła u mnie obłędna po prostu burza z potężnym gradobiciem. Jak zrzucę zdjęcia, to wam jutro pokażę, bo naprawdę jest co oglądać. Prądu oczywiście po tym nie miałam przez 5 godzin - normalka ;)

5 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Świetne prace:)

Kreatywna Uliczka pisze...

Coco nie dziwię się, że Twoja praca dostała wyróżnienie, bo jest jedyna i niepowtarzalna, no i w końcu też na nią głosowałam :)... A co do kolaży, to zabawa przy ich tworzeniu była świetna :) jak dla mnie wygrywa ten z jogurtem - rocznik 80 hahah... a on pewnie jest na zdjęciu Tores. Koleżanka Iwona ma ksywę Iwa :)...

Anonimowy pisze...

Hello coco :) melduję, że pamiętam o naszej wymiance sutaszowo-dekupażowej, odezwę się do ciebie w przyszłym tygodniu bo mam jeszcze parę papierowych zaległości do zrobienia i ustalimy dokładnie co i jak :)))) serdeczności, j.

Tores- pisze...

Wrzuciłam fotki kolaży i kolażującego towarzystwa, proszę: http://warsztat.pucia.pl/2012/07/14/ostatki/

Boei pisze...

Gratulacje!
Prace śliczne;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...