niedziela, 25 listopada 2012

karteczki i kurs

W tygodniu karteczkowym na inspiracyjnym blogu stonogi.pl nie mogło zabraknąć i moich karteczek :)

 



Zdjęcia niestety kiepskie, bo z lampą :(  Strasznie płaskie wyszły i jakieś takie zamglone, więc na słowo mi musicie uwierzyć, że są 3D i kolory mają zdecydowanie bardziej żywe w rzeczywistości...

Poza tym zrobiłam jeszcze dwie kartki, podobne, bo z wykorzystaniem takiego samego motywu - wianka ze śnieżynek.  Kurs na taki wianuszek i całą karteczkę, możecie znaleźć na blogu stonogi, tutaj - klik


  



pozdrawiam wieczornie!

7 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Urocza kartkowa kolekcja, wianuszek ze śnieżynek bardzo pomysłowy :)

Wełniany Zakątek pisze...

Witam, zapraszam na CANDY do Wełnianego Zakątka.
Pozdrawiam.

maj. pisze...

Piękne!!! Śnieżynkowy wianek uroczy!!!

Drycha pisze...

bardzo podoba mi się idea wianka ze śnieżynek :D

OriBella pisze...

Kolekcja jak się patrzy, mnie z bałwankiem podoba się najbardziej:) Pozdrawiam:)

ArtMagda pisze...

bardzo fajne kartki, sama musze spróbwac w końcu zrobic jakies wianuszki :)

pozdrawiam i dziękuję za odwiedizny na moim blogu:)

joaleks pisze...

Ha, a ja taką piękną karteczkę mam w domu!:) Dziękuję raz jeszcze za piękny prezent mikołajkowy, szydełkowe gwiazdki pokażę na blogu jak tylko przytaszczę do domu choinkę (czyli całkiem niedługo!). Pozdrawiam!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...