wtorek, 28 października 2008

zachód (a może wschód?) słońca :)

Karteczka eksperymentalna, na razie bez konkretnego przeznaczenia. Powstała w inspiracji jakimś zagranicznym blogiem i wg instrukcji (albo tylko opisu), jakie tam znalazłam... Nie pamiętam niestety za żadne skarby gdzie to było :( Mam zwyczaj zaglądać na różne blogi z zakładek, które mają na swoich stronach moje ulubione polskie skraperki. A że jest ich trochę (ilość skraperek pomnożona przez ilość ich zakładek = całkiem sporo), a do tego było to już jakiś czas temu, to dość trudno by mi było tę ispirację teraz odszukać. W każdym razie kartka jest wytuszowana i postemplowana. I co myślicie?


5 komentarzy:

ami pisze...

śliczna:) może być dla mnie na urodziny;)

truskawkaM pisze...

świetna ! :)

aneciacom pisze...

śliczna !!! Taka klimatyczna i optymistyczna... ;-)

a.batory pisze...

pięknie zrobiłaś przejścia kolorów!!!

Mona_63 pisze...

http://zindorf.blogs.splitcoaststampers.com/

Witaj, to jest link do bloga jednej z prekursorek tzw brayeringu, czyli malowania tuszami. Polecam pierwszych trzysta tutoriali :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...