sobota, 23 stycznia 2010

półkolonie - cz. 2, przez dzieci ulubiona ;)

Dzieci wprost uwielbiają decoupage. Pewnie dlatego, że z papierem mają do czynienia na co dzień, a jednak farby i różne tajemnicze preparaty (jak np. krak) to już coś niezwykłego i budzącego podziw nawet u dorosłych. W każdym razie pewien problem miałam do rozwiązania, bowiem z jednym wyjątkiem wszystkie dzieci były już u mnie na półkoloniach, a to oznaczało, że podstawy mają za sobą i mogły na płaski obrazek (od takiego zwykle zaczynam) zareagować czymś w rodzaju "eeee, znowu? już takie robiliśmy!". Aby uniknąć takich reakcji zdecydowałam się w końcu na skarbonki i dzięki wspaniałej Kasi ze świetnego sklepu stonogi.pl (gorąco polecam! towar do scrapbookingu i decoupage i nie tylko!) udało się potrzebną ilość na czas zdobyć. A takie skarbonki powstały w czwartek:










Tę ostatnią skarbonkę robiła najmłodsza dziewczynka, lat 5! I jak widać jest to praca samodzielna! Dobór serwetkowych wycinanek był całkowicie swobodny, dzieci same decydowały jak chcą ozdobić swoje skarbonki i same wycinały. Ja jedynie czasem pomagałam z oceną wielkości i wycięciem jakiegoś szczegółu :)

A w piątek był też decoupage, ale tym razem z krakiem. I ozdabialiśmy puszki po mleku niemowlęcym w proszku. Takie były efekty:




Niestety, nie mam na zdjęciach wszystkich, a niektóre się powtarzają, to samo ze skarbonkami :( No ale zdjęć jest i tak dużo, myślę że każdy zainteresowany będzie miał ogólne pojęcie ;)

I jeszcze kilka fotek z placu boju, czyli dzieciaki w akcji:






No i jeszcze w zupełnie innym temacie: u Rudlis fantastyczne zimowe candy!!! No nie sposób się oprzeć!!!

4 komentarze:

Ludkasz pisze...

i znów cudne prace dzieciakom wyszły dzięki Tobie:)

madebyviva pisze...

świetne prace! zdolne masz te dzieciaki na półkoloniach

Kasia pisze...

Ja też lubię decu z dziećmi, choć 5 latki jeszcze nie miałam! Pracę bardzo fajne i takie dziecięce.

mzj pisze...

Jesteś świetną krzewicielką rękodzieła :) Myślę, że dzięki Tobie niejedno z tych dzieciaków odnajdzie swoja pasję - będzie szczęśliwsze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...