poniedziałek, 10 października 2011

jesienne dekoracje

Na firmowym blogu sklepu stonogi.pl zagościło nowe WYZWANIE! Zadaniem wszystkich chętnych jest stworzenie czegoś z tkaniny lub na tkaninie (można skorzystać np. z takiego interesującego kursu). Ja postanowiłam zrobić sobie jesienną dekorację. I tak oto ze starego czerwonego T-shirta, starych i podartych dziecięcych spodni dresowych w kolorze oliwkowym i granatowej niemowlęcej skarpetki frotte, która nie mam pojęcia jakim cudem przetrwała jeszcze w szufladzie moich szkodników, powstały...

dynie:


jabłuszko:


i broszka:


Prace można zgłaszać do końca miesiąca (31.10.2011 r.), szczerze zachęcam!

A przy okazji odkryłam, że craftypantki zachęcają do przetworzenia nieużywanych sztuk odzieży zalegających w czeluściach szaf i zdaje się, że moje wytwory idealnie tam pasują :)

19 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetne efekty przetwarzania, bardzo lubię, jak starym przedmiotom nadaje się nowe życie :)

gooseberry pisze...

jezu...bombowe! :)
fajnie, że się pojawiasz :)

Kardamonowa pisze...

Dynie są fantastyczne!

Barbara pisze...

Dynie są bezbłędne i co najważniejsze-wielosezonowe !!! :D

KOLOROWY ptak pisze...

wow! fantastyczny pomysł! iście genialne przetwórstwo! podziwiam tym bardziej, że co najwyżej potrafię kartkę obszyć ;)

Barbarella pisze...

Super :)) mam duzo do ciachania starych ubrań, wiec moze sie skuszę :)

rosaliaa pisze...

podziwiam . bardzo mi się podobają

maj. pisze...

Aż trudno uwierzyć, że przetworzone!!!! Piękne!

Berberis pisze...

świetne dynie :))))

Aga Starmachine pisze...

świetne jesienne rekwizyty
zazdroszczę talentu do szycia:-)

zuziucha pisze...

Ale superaśne. Cudne są. Zwłaszcza te dynie mi się podobają. Broszkę też kiedyś taką robiłam tzn na scrapa kwiat ale zdecydowanie nie wyszła tak ładna jak Twoja.

Kasia pisze...

Super wyszedł ten Twój recykling :)))

Trzpiot pisze...

właśnie podziwiałam Twoje dynie gdy dostałam powiadomienie o nowym komentarzu, a właściwie dwóch :) Dziękuję :) mam nadzieję, że na następnym sabacie będziesz się mogła pojawić..

Boei pisze...

Przepiękne, jesienne- SUPER!!:)

OriBella pisze...

Owoce niesamowite, kapitalne:)))

Dunia pisze...

Rewelacja! Bardzo przytulne te Twoje wytwory :o)

Joanna Oborska pisze...

Piękna ozdoba na jesień :) Ty masz, Coco, bardzo artystyczną duszę i dużo kobiecości :)

asica.p pisze...

dynie czaad!!!

creativejewishmom/sara pisze...

gorgeous! and great to see you again on Craft Schooling Sunday!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...