sobota, 15 października 2011

kartka błyskawiczna :)

Właściwie to nie powinnam się przyznawać, bo to karteczka dla mojej kochanej teściowej... No ale tak jakoś wyszło, że na jej zrobienie miałam niewiele czasu i zmieściłam się w 20 minutach., z projektem włącznie. Uważam to za swój rekord :)
Idąc na górę wiedziałam tylko, że kolory muszą być jesienne (ulubione teściowej) i że chcę kartkę sztalugową i w kwadracie. I powstała taka, jeszcze ją zdążyłam na szybko fotografować, jak się moje szkodniki do wyjścia przebierali ;)





Miłego weekendu wszystkim życzę i za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję!!!

12 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Piękna jest, kolory cudnie dobrałaś :)

timboctou pisze...

piękna! 20 minut? chylę czoła :)

katharynka pisze...

podziwiam mistrzostwo, taka kartka w tyle czasu?

Aga Starmachine pisze...

Jest świetna, fantastycznie dobrane kolory, przez to w odbiorze robi się taka optymmistyczna, wesoła.
No i te 20 minut! Niesamowite!

lilavati pisze...

świetne kolorki:) i mówisz 20 minut... jeszcze mi się nie zdarzyło

Anonimowy pisze...

Ekspresowa kartka ;) świetna kolorystyka :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Cudnie ciepłe kolory! Wspaniała karteczka, aż nie chce mi się wierzyć, że tak szybko ją zrobiłaś :)

Barbara pisze...

super pomysł z tym bukiecikiem :)

Berberis pisze...

Fajna karteczka!!!!

Ludkasz pisze...

Świetnie Ci wyszła, a ten czas to mistrzostwo świata:)

OriBella pisze...

Ależ cieplutkie kolorki:)))

DUCHA pisze...

Bardzo ciekawa kartka kolorystycznie i kompozycyjnie. Pozdrawiam:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...