piątek, 21 października 2011

co może wyniknąć z choroby dziecka :)

Mój starszy szkodnik chory był ostatnio, a konkretnie miał ospę - co prawda 4 krostki na krzyż, żadnych dodatkowych sensacji, no ale w domu musiał te przepisowa dwa tygodnie odsiedzieć. W związku z tym, w drugim tygodniu, należało już koniecznie zabrać się za nadrabianie spraw szkolnych, bo trzecia klasa to już nie przelewki ;) I tu szydełko w rękach mamusi okazało się narzędziem niezbędnym dla zachowania pokojowych wzajemnych relacji! Moja obecność przy szkodniku, wsparcie i nadzór były konieczne, gdyż inaczej nic nie zostałoby zrobione, albo najwyżej nieco matematyki. Z kolei moje nerwy po 5 minutach nie wytrzymują :/ I tu nieocenione okazało się szydełko - niesamowicie mnie uspokaja! Chyba przez to ciągłe liczenie ;) Najpierw zrobiłam kilkanaście kwiatków, potem kilka sztuk śnieżynek, w końcu zabrałam się za chustę. Z jakiś wiekowych resztek... Nie jest za duża, ale to i tak była największa ilość jednego rodzaju włóczki, jaką dysponowałam, no i tylko na tyle starczyło. Ze wzoru, którym podzieliła się na swoim blogu Elianka, w tym poście. W innych postach pokazuje inne wzory, nawet ładniejsze, ale na razie zbyt dla mnie trudne ;)
No to kilka zdjęć:




Następną zrobię sobie większą. Ale najpierw muszę się zdecydować na kolor i zakupić stosowną włóczkę. No i mam nadzieję, ze nie będę musiała czekać na kolejne pełne stresu chwile, żeby się za nią zabrać :D


Chciałabym też przy okazji serdecznie podziękować za życzliwe komentarze dotyczące mojego kalendarza adwentowego z poprzedniego posta - wirtualne buziaki przesyłam wszystkim!!! :* :* :*


No i jeszcze przypominam, że do 31 października można zgłaszać prace na Wyzwanie#2 na firmowym blogu stonogi.pl. Konkurencja na razie nieduża, a temat niesamowicie uniwersalny, warto się przyjrzeć!!!

19 komentarzy:

asica.p pisze...

zazdroszczę umiejętności szydelkowania
to dla mnie czarna magia:)a popatrz jakbym sie naumiała,to mniej bym się nerwowała przy tym odrabianiu lekcji:P

Ludkasz pisze...

świetna chusta:) I tak rewelacyjnie wykorzystałaś czas;)

Boei pisze...

Cudowna!! Piękny wzór i śliczny kolor;)

Dunia pisze...

Świetna chusta! Bardzo podoba mi się wzór!
Dzieci czasami na coś się przydadzą :o)

Niebiesko_Oka pisze...

Ale zdolniacha z Ciebie!
Ja szydełkując umiem zrobić dłuuugi łańcuszek i nic więcej ;).

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetna chusta, jak to można znaleźć uspokojenie w najmniej oczekiwanych miejscach ;)

JagaBa pisze...

Chusta bardzo mi się podoba!!!!Moje dzieci jak chore..to nie mogę zrobić nic..:((

rudlis pisze...

Moja umiejętność szydełkowania sprowadza się do łańcuszka i koniec! Piękna chusta!

gooseberry pisze...

nie życzę chorowania, ale skoro takie piękności powstają, to się zastanawiam :))
piękna chusta....wzór cudowny...

gooseberry pisze...

oczywiście żartuję z tym chorowaniem...
życzę więcej wolnych chwil na takie prace!

Oliwiaen pisze...

Moja edukacja szydełkowa zakończyła się na poziomie półsłupka, więc tym bardziej podziwiam :-) Kto by pomyślał, że choróbska takie pożyteczne są :-)

maj. pisze...

Świetna chusta!!!!

OriBella pisze...

Ooooo!!!Piękna chusta, pozwolisz, że też spróbuję, co?:)

Mirella pisze...

he, he, całe moje robótkowanie wynikło z potrzeby studzenia nerwów wobec wyczynów moich latorośli; zawsze jak we mnie "wzbiera" rodzicielski szał biorę kilka oddechów, idę na godzinkę cos podłubać i wtedy jestem gotowa do każdej rozmowy; jak widzę to nie tylko mój wynalazek :)

agea happiness pisze...

zazdroszczę talentu:)

Berberis pisze...

fantastyczna chusta!!!!
Niestety gdy byłam nastolatką miałam większe zacięcie do szydełkowania, potrafiłam zrobić nawet serwetę na ławę, teraz brakuje mi trochę cierpliwości... i spokoju do szydełkowania.... zazdroszczę umiejętności :))

elianka pisze...

Coco.nut, przepraszam, ze dopiero teraz, ale ślicznie CI wyszła! Piękny kolor i super poradziłaś sobie ze wzorkiem. Wielkie gratulacje z powodu wkroczenia na szydełkową drogę :D

timboctou pisze...

fantastyczna jest!

Lili pisze...

też chwyciła, za szydełko, ale udało mi się zaledwie kwiatek zrobić... taka duża forma to moje marzenie...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...