piątek, 30 lipca 2010

czekolada i drożdżówki z serem ;)

Była Wigilia 2007, prezenty rozdane, cała rodzina rozpakowuje je i podziwia, każdy usiłuje zobaczyć reakcje innych na swoje pomysły - wiadomo ;) Nikt jakoś się szczególnie nie zainteresował dwuletnim wtedy Antosiem (dzieci z reguły są zafascynowane nowymi zabawkami i usiłują bawić się wszystkim na raz). No cóż, na tym skrapie widać jaki prezent był wg Antosia najciekawszy :D


LO wg mapki Skissedillaskisse#70. Powiedzmy, że była bardziej inspiracją, nie trzymałam się jej bardzo ściśle.

A tu mój dzisiejszy debiut kulinarny - drożdżówki z serem. Wg tego przepisu.

Na obiad mieliśmy lazanię ze szpinakiem - mniam! A jutro idę do sąsiadki obserwować proces pieczenia chleba. Ambitne mam plany... :)

7 komentarzy:

mamuta pisze...

Lasagne ze szpinakiem??? Ja chcę przepis, jadłam niedawno w restauracji i do tej pory na samą myśl mam ślinotok- bardzo proszę :*


o pieczeniu chleba też marzę od jakiegoś czasu, tylko wyprodukowanie zakwasu wydaje się nie do przejścia, a taki na zakwasie bym chciała :)

Chyba głodna jestem, bo się na jedzenie rzuciłam, zamiast o scrapie coś napisać :)- bardzo udany a zdjęcia słodkie :)

buziolki :*

coco.nut pisze...

zdecydowanie na zakwasie, mnie też taki interesuje i mam nadzieję wycyganić nieco tego specyfiku od sąsiadki ;) ale na tym blogu, z którego mam przepis na drożdżówki, jest instrukcja zrobienia zakwasu - w miarę prosta, i do tego mnóstwo przepisów na chleby, bułeczki, rogaliki itp. :)

co do lasagne to napiszę ci pm-a forumowego ;)

Broggis pisze...

Love the colors, and love det funny hat! Nice documentation!
Tanks for your contribute!

Aga Starmachine pisze...

ale mi narobiłaś ochoty na takie słodkosci :-0

Berberis pisze...

świetny scrap!!! dzieci zawsze wymyśla coś ciekawego i zaskakującego :) :) a te drożdżóweczki wyglądają przesmakowicie - będę musiała kiedyś je wypróbować :) :)

Synnøve pisze...

Beautiful layout! Love the details.
Hugs

Dunia pisze...

bardzo fajny scrapek! Fajnie przeniosas wzor ze sweterka na scrapek :o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...