czwartek, 29 lipca 2010

recycling

Przerobiłam. Miałam ochotę na coś turkusowego od czasu monochromatycznego wyzwania w art-piaskownicy, tylko u mnie zanim się pomysł wykluje, to chwilę trwa ;)
Wyszło takie coś:


Bardzo dobrze wygląda np. jako osłonka na doniczkę:


A przed przerobieniem wyglądało to tak:


Przez jakiś czas zbierałam te pojemniczki po serku, ale nie miałam na nie pomysłu, w końcu wszystkie wyrzuciłam. A wczoraj doznałam olśnienia. Na szczęście akurat kolejny pojemniczek został opróżniony i zgłosił się na ochotnika do eksperymentu. Został pokryty trzema warstwami farby akrylowej, a na koniec dokleiłam koronkę. Klejem Magic. I co myślicie?

6 komentarzy:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

rozumiem to uczucie do turkusu :)))
bardzo fajnie wyszło:)

Magda Bolinska pisze...

dla mnie bomba :))))

Unknown pisze...

super wyszło. Ja też tak czasami mam że coś zbieram zbieram , wyrzucę i dostaje olśnienia.

Aga Starmachine pisze...

fajny recyklibg :-)
świetnie komponuje się z rosliną:-)

Kardamonowa pisze...

Lubię ten serek, ale nie przypuszczałam, że kryje w sobie aż taki potencjał! ;)

creativejewishmom/Sara pisze...

very nice and unique! thanks so much for sharing on Craft Schooling Sunday! Great to have you!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...