poniedziałek, 16 sierpnia 2010

kolaż (pierwszy!) i zakładki

Pozazdrościłam cynce i drugiej-szesnaście i postanowiłam zrobić kolaż. Zainspirowała mnie ta pani, którą zobaczyłam w reklamowym folderku z Biedronki. Cała reszta wycinanek pochodzi z tej samej ulotki. I co myślicie? Jak na pierwszy raz to chyba może być? (polecam powiększenie zdjęcia - zdecydowanie lepiej widać!)

Poza tym zrobiłam dwie zakładki.
Jedną ptaszkową, którą zgłaszam w Diabelskim Młynie na wyzwanie ptaszkowe:

Jedną domkową:


Ptaszek jest odbity czarnym tuszem i zembossowany przezroczystym pudrem, a domek czarnym pudrem.
A to rewersy (murek to tył domkowej, drzewka to tył ptaszkowej zakładki):

Zakładki są recyclingowe, zrobione na bazie tekturek, które są przekładkami w kartonikach z herbatą ekspresową. Mają dobrą sztywność i idealny kształt!

I jeszcze się chciałam pochwalić, że wczoraj w nocy rozszyfrowywałam instrukcję szydełkową i wyszło to, co miało wyjść, ha! A instrukcją stąd :)


Remont w domu trwa, pomieszkuję z dziećmi u mamy, mąż krąży... Nie polecam ;)

12 komentarzy:

noomiy pisze...

Kolaż jest ok :) Ale zakładki (szczególnie dwie pierwsze) są prześliczne :*

coco.nut pisze...

dziękuję! ale to te same zakładki, tylko awers i rewers (czyli przód i tył po naszemu bardziej) ;)

Aga Starmachine pisze...

swietne!'
kolaż to coś, z czym chyba ja się nie zmierzę - Tobie wyszedł ekstra!

Berberis pisze...

świetny kolażyk!!!!!
a zakładki bombowe - bardzo mi się podobają!!!!

Anonimowy pisze...

świetny kolaż! domkowa strona zakładki bardzo mi się podoba
pozdrawiam
jaśminowasia

Oliwiaen pisze...

Ale udana produkcja!!
My mieszkamy w oku cyklony, czyli W remoncie - nie polecam jeszcze bardziej ;-))
Pozostaje nam więc skupić się na tym, jak pięknie będzie PO :-))

Ludkasz pisze...

Świetne prace:)Fantastyczne zakładki Ci wyszły:)
I parce dzieci wykonane pod Twoim kierunkiem wyszły rewelacyjnie:)Gratuluję:)

Dunia pisze...

kobieto aleś Ty wszechstronna! Wszystko super- kolaż, zakładki (szczególnie ta domkowa), szydełko też.

PiAnka pisze...

Śliczny, radosny kolaż, a zakladki świetne! zachęcają do czytania, zwłaszcza ta z domkiem :-)

Guriana pisze...

bardzo fajny kolaż:))...a zakładeczki bombowe..zwlaszcza ptaszkowa jest booska:)))

Zielona pisze...

Zakładki fajne :)
Szczególnie domkowa mnie urzekła :)

Joanna Oborska pisze...

Kolaż rewelacyjny! Wygląda jak byś pół życia w kolażach przesiedziała. Zakładki też zachwycające:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...