niedziela, 4 grudnia 2011

dlaczego warto

Warto zachowywać rolki po papierze toaletowym. Szczególnie, gdy ktoś ma dzieci, nawet takie jak moje, które niekoniecznie garną się robótek ręcznych ;) To efekt spokojnego niedzielnego popołudnia (a miałam robić kartki, aaaa!!!):



Na powyższy pomysł natrafiłam w necie szukając inspiracji na zamek. Nutki nastemplowane, czapki ze starych dziecięcych skarpetek - żadna filozofia... Nie zapisałam sobie strony co prawda, ale spróbuję odszukać jeszcze wieczorem.

EDIT: znalazłam, oto źródło inspiracji/ SOURCE :)

Zdjęcie kiepskie, bo już robione przy sztucznym świetle... A w ogóle było dziś ponuro i deszczowo i nie obfociłam wczorajszego wymiankowego prezentu, może jutro będzie jaśniej?

Z nadzieją na jasny i spokojny poniedziałek - pozdrawiam wszystkich czytających te słowa!

19 komentarzy:

Barbara pisze...

ale pocieszno rolko-ludziki...mojego dziecia końmi nie da się wyciągnąć do robótek...na szczęście w zamian za to czyta ksiązki :)

Ludkasz pisze...

wow, fajowe rolki po papierze:) Kolędnicy pierwsza klasa:) Pozwolisz,ze zrobię podobne z dzieciakami w szkole? rewelacyjny pomysł, ale mnie zainspirowałaś:)

coco.nut pisze...

Barbaro - starszy nawet się nie zainteresował, młodszy dał się wciągnąć, bo uwielbia malować (jak się go zapytało jeszcze niedawno czym się maluje, to odpowiedział, że gąbką - niejedna osoba mogłaby się zdziwić ;))

Ludkasz - dorzuciłam źródło inspiracji i oczywiście, że skorzystaj, po to pokazuję takie rzeczy!!! strasznie żałuję, że nie mam stałej możliwości takiej pracy z dzieciakami :(

asica.p pisze...

aaaa wspaniałe :0zgapimy na bank:)

Tores- pisze...

Aaa, ale mają czapki wypas!!! Fantastyczne ludziki :)

Nowalinka pisze...

Ale słodziaki-śpiewaki :)

Hogata pisze...

haha, ale sympatyczne :)

PiAnka pisze...

Boskie są!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetne, czapki mają rewelacyjne i takie słodkie buziaki :)

Aida Domisiewicz pisze...

WOW! Wspaniałe:) CUDO!!!

Świetna inspiracja! Choć chyba mnie niedługo z domu wyrzucą, jak zacznę jeszcze rolki po papierze zbierać:)
Już i tak wszystkie śmieci prawie zbieram:P

Ilona Zbieg pisze...

fantastyczne

jutro pokażę dzieciakom - na pewno im się spodobają i może zrobimy w wolnej chwili....których nie mam ostatnio...na szczęście rolek ci u nas dostatek - rodzina przeszkolona zbiera od jakiegoś czasu.

dziękuję za inspirację

lilavati pisze...

świetne ludziki! a czapki... rewelacja:)

Rae pisze...

Świetne są! I te łapki w rękawiczkach urocze :)

madebyviva pisze...

haha - koniec wyrzucania rolek po papierze! Dzięki Tobie zaczynam zbierać!! Świetne te ludki, ale zamek O_o... CUDO!! :-)

gooseberry pisze...

boskie :)
aż się uśmiech sam ciśnie na usta!!!

Barbara pisze...

patrzę na nie drugi raz i dopiero teraz dostrzegam...czy one mają czapuchy ze skarper?..hahha...świetne,a u mnie tyle pojedynczych skarper,które straciły swoje pary :))

Aga Starmachine pisze...

aaaa
no patrz pani, jakie fajne:-)
muszę w weekend córę i rodzinne dzieciaki namówić - bo Jula namiętnie zbiera rolki po papierze (nie wiem na co, pytana o to odpowiada, że dla chomika, no ale ilez on może tych rolek zuzyć/zeżrec?)
Będą jak znalazł!

maj. pisze...

Oooo! Świetne!!!!!

Filka pisze...

aaaa no obłedne są, super wykonanie i pomysł :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...