piątek, 9 grudnia 2011

dziś bardziej tradycyjnie

Po zrobieniu takiej ilości kartek kolistych odczułam zdecydowany przesyt taką formą i koniecznie musiałam zrobić jakieś kartki bardziej tradycyjne w kształcie. Stylistycznie są za to baaaardzo różne, oto dowód (polecam powiększenia):







Ze zdjęciami kombinowałam - pozmieniałam balans bieli, rozjaśniłam (czy to normalne, że rozjaśnianie powoduje utratę ostrości?), ale mam wrażenie, ze przez to kolory się nienaturalne robią... No nic - ciągle się uczę obróbki, szkoda że głównie na błędach ;)

Pozdrawiam wszystkich przedweekendowo i przypominam, że od dziś do niedzieli trwa w Poznaniu Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych, na którym można znaleźć m.in. firmowe stoisko sklepu stonogi.pl (pawilon 7A, stoisko 137). Na terenie Targów Poznańskich, to zaraz przy dworcu ;) Dla ułatwienia podaję też godziny otwarcia:

9 grudnia (piątek) 12 - 19
10 grudnia (sobota) 10 - 19
11 grudnia (niedziela) 10 - 18

Ja się wybieram w niedzielę od rana, już się nie mogę doczekać! Mam nadzieję, ze wszystkiego mi nie wykupią... ;)

19 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Kartki śliczne, dobrze Ci zrobiła zmiana formy ;)
Szkoda, że do Poznania mam tak daleko, bo z przyjemnością zajrzałabym :)

Nowalinka pisze...

Świetne są, zróżnicowane :)

Tores- pisze...

W sobotę Cię nie będzie?? A taką miałam nadzieję, że przy tych stonogach Cię spotkam! Ja tylko w sobotę jestem...

Barbara pisze...

ojj...Poznań za daleko,ale może przy następnejn okzaji.Ja też ślęcze nad obróbką fotek zanim pokaże bo wstrętna pogoda życia nie ułatwia :((

noomiy pisze...

fajne wszystkie :)

maj. pisze...

Piękne kartki!!!
A obrabianie zdjęć pominę milczeniem, wystarczy spojrzeć na moje - dramat :)

Ludkasz pisze...

świetne karteczki:) Bardzo różnorodne:) Moją faworytką jest czwóreczka;)

gooseberry pisze...

oj Kochana....ja już wszystko wykupiłam :))) żartuję :) piękne rzeczy, warto zajrzeć! a karteczki bardzo pomysłowe... mnie zauroczyły te bombki czerwone :)

coco.nut pisze...

Tores - nie będzie mnie niestety w sobotę :( najchętniej całe 3 dni bym tam spędziła, ale w sob. akurat dopadły mnie zawodowe zobowiązania i w żaden sposób nie jestem w stanie nawet na 10 min. dotrzeć w godzinach otwarcia :(((

dziękuję dziewczyny za miłe komentarze!!!

Boei pisze...

Piękne są!
A na Festiwalu nie będę, bo grypa mnie dopadła...

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Kartki cudne! A ja mam ostatnio odwrotnie, zmieniłam kwadraty na koła :) Pozdrawiam

OriBella pisze...

Świetne karteczki!:)))

Mirella pisze...

biało czerwone bąbkowe superaste po prostu!

Anonimowy pisze...

;) różnorodne ale dzięki temu interesujące :)) przyjemnie się je ogląda :) a "kołowe" kartki również zachwycające :)

Jyoti pisze...

Wszystkie karteczki absolutnie piękne!
Miałam jechać do Poznania, ale jakoś mi się nie chciało... A szkoda:)

Joanna Oborska pisze...

Śliczne wszystkie karteczki. Podobają mi się te na Karolowych papierach za przytulność a pozostałe za prostotę:)
Obróbka zdjęć to nie moja specjalizacja ale w PhotoScapie rzeczywiście odkontrastawia ( właśnie stworzyłam nowe słowo, rozumiesz je, prawda?:)) a w Picasie są dwie jasności i jedna dodaje kontrastu a druga zabiera.

JaMajka pisze...

Aleś się napracowała, ale widać, że praca była przyjemna :) Bo kartki w swojej różnorodności są przepiękne :)

Aida Domisiewicz pisze...

Przepiękne są wszystkie!!!

Lakuna pisze...

ale cuda!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...