wtorek, 27 grudnia 2011

i po swiętach...

Minęły jak zwykle - za szybko ;) Ale było przyjemnie i rodzinnie i jeszcze dojadamy różne pyszności. Kolęd naśpiewałąm się też całkiem sporo, no i Kevin oraz Family Man tradycyjnie zaliczone :D

A dziś pokazać chciałam drobiazgi, które przygotowałam dla różnych osób jako dodatki do prezentów.

Były więc takie koronkowe świeczki:

Było ich więcej, tylko nie zdążyłam obfocić, a ta jedna jest moja osobista ;)

I tę właśnie koronkową świeczuszkę zgłaszam na Wyzwanie #8 Galerii Rae (temat: Światło)

Taki zestaw świeczkowo - mydełkowy:


I takie 3 mydełka:


To z gwiazdką zostało wybrane przez Jaśka do rezydowania w domowej łazience. A gdyby ktoś nie wiedział jak takie mydełko ozdobić, a chciałby - to zapraszam do skorzystania z tego KURSu :)

Wszystkie powyższe ozdoby zgłaszam na wyzwanie Szuflady "Dekoracja Świąteczna" :)

No i chciałam pokazać wam moją przepiękną choinkę, ale nie udało mi się sfotografować jej w taki sposób, żeby wyglądała tak, jak naprawdę wygląda, więc podzielę się jedynie widokiem półki nad kominkiem (czy ona mam po polsku jakąś konkretną nazwę?):

Jelenio-renifera nabyłam na kiermaszu szkolnym, zawsze tam coś ciekawego wypatrzę ;) A girlanda zrobiona z gwiazdkowych wycinananek ze scrapińca oczywiście, dodałam im tylko króciutkie wstążeczki w krateczkę. A na honorowym miejscu są oczywiście kolędnicy ;)

Ogólnie Święta uważam za bardzo udane, nawet sernik mi wyszedł (zniknął w zastraszającym tempie) i udało się nawet pobyć trochę w domu (na ogół krążymy m-dzy dziadkami). Czyli co - teraz byle do wiosny? :))

20 komentarzy:

Kardamonowa pisze...

Super świeczki i mydełka! Dekoracja kominka też piękna - zazdroszczę samego kominka, jak najbardziej też ;).

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczne prezenty i dekoracje :) Dekupażowane mydełka to wspaniały pomysł na prezent :)

Aga Starmachine pisze...

wspaniałe pomysły na prezenty. Mydełka i świeczki sąsuper!

Berberis pisze...

świetne dekoracje i fantastyczny pomysł z mydełkami :))) A kolędnicy są super !!!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Prezenty, jakie przygotowałaś super! Zwłascza mydełka. Szkoda, że nie udało Ci się zrobić fotki choinki :(

Aida Domisiewicz pisze...

Świetne prezenty - mydełka są świetne, idę zaraz zobaczyć jak je zrobić:) A półeczka SUUUUPER!

Tores- pisze...

Mydełka zdekupażowane? Kapitalny pomysł :) Kolędnicy naprawdę wymiatają, są rewelacyjni.

Mówisz, że byle do wiosny? E, ja mam ostatnio taki plan, żeby się każdym dniem cieszyć, tym zimowym, krótkim też. Może to dlatego, że zaczęłam magnez łykać ;)

JagaBa pisze...

Piękna koronkowa świeczuszka..pełno mam ich w domu ale jakoś nie wpadłam na pomysł by je ozdobić!!
Mydełka tez śliczniutkie!!!
Jednym słowem wspaniałe prezenty,obdarowani z całą pewnością byli zadowoleni!!!!

JaMajka pisze...

Świeca koronkowa cudna, mydełka również! Kolędnicy ujmujący :)

lilavati pisze...

świetne te drobne upominki:)

Ludkasz pisze...

Piękne dekoracje i śliczne prezenty przygotowałaś:) Oczywiście kolędnicy są naj;)

maj. pisze...

Mydełka cudowne!!!!
Pozdrowienia poświąteczne!!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Piękne!
Świeczki super, ale te mydełka wielce urocze :).
I te ozdóbki świąteczne na półce.

Modrak pisze...

Świeczki i mydełka świetne!
Dziękuje za udział w Szufladowej zabawie.

OriBella pisze...

Rewelacyjne pomysły, o wykonaniu nie wspomnę, jestem pod wrażeniem, same śliczności:)))Pozdrawiam cieplutko:)

Kasia pisze...

Oj jak przyjemnie, śliczne prace!!!

Trzpiot pisze...

a ja świąt prawie nie zauważyłam :( na Nowy Rok wiele szczęścia Ci życzę!!!

Boei pisze...

Ale cudeńka porobiłaś! Te mydełka są szokująco piękne:)

Wszystkiego co dobre i piękne w Nowym Roku- niech się spełniają Twoje marzenia! Pozdrawiam:*

Anonimowy pisze...

wspaniałe dekoracje :)) cudne mydełka :)

Rae pisze...

Śliczna ta koronkowa świeczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...