czwartek, 22 grudnia 2011

na kiermasz-owe (i nie tylko )

Ostatnie 3 okrąglaczki i 2 tradycyjne prostokątne karteczki zrobione specjalnie na kiermasz szkolny moich szkodników. Miało być więcej, ale wcześniejsze się rozeszły, a ostatnio trochę chorowałam i nie dałam rady :( Zdjęcia z lampą, bo robiłam kartki w nocy, a rano zaraz jechały do szkoły. Zresztą rano też ciemno... Tradycyjnie polecam powiększenia, wtedy coś niecoś widać... No i oczywiście wszystkie ogrąglaczki miały dołączone później sznureczki :)



Brokat jeszcze nie wysechł całkiem... ;) Poniżej ta sama karteczka tylko pod innym kątem:


A tu taki sam anioł:


Ta poniżej to z kolei jest eksperyment - nie do końca udany... A zainspirowała mnie oliwiaen swoimi pięknymi karteczkami sweterkowymi ;) Moja jest zdecydowanie bardziej... powiedzmy, że minimalistyczna ;) Czyli nieco łysa po prostu :)


Jeszcze chciałabym jedną rzecz przed świętami pokazać, ale tym, co już tu nie zajrzą do tego czasu przesyłam najserdeczniejsze życzenia - zdrowych, spokojnych, rodzinnych i pięknych świąt!!!

ps. do Wigilii można się zapisać na rewelacyjne candy w SCRAPCAFE! A także u wszystkich projektantek - Moni, Filki, sasilli, Matilde i Kasiuli!

4 komentarze:

Oliwiaen pisze...

Żartujesz chyba - masz prawdziwą haftowaną karteczkę, jest świetna!! Też mam te stemple, i nawet przez myśl mi nie przeszło tak je użyć :-))

Okrąglaczki też fajne, takie...pierniczkowe :-) Wesołych Świąt!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Karteczki są świetne, zwłaszcza niebieska ze śnieżynką :)
Powodzenia w losowaniu i wesołych świąt :)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Karteczki jak zwykle świetne. A ta minimalistyczna jest niesamowicie śliczna! Lubię takie!

Filka pisze...

Najlepsze zyczenia dla Ciebie kochana :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...