piątek, 23 grudnia 2011

prezencik biżu

Zrobię eksperyment - ciekawa jestem, czy ten post opublikuje się automatycznie :) - no niestety, był ustawiony na godz. 13:00 i nie ukazał się :(

Przedstawiam twórczą część prezentu, która została wykonana na wymienianki organizowane w tym roku w klasie starszego szkodnika. Jasiek wylosował swoją ulubioną koleżankę, na szczęście też ją znam, więc zrobiłam dla niej kolczyki, w charakterze dodatku do zakupionego prezentu:


Kolczyki trzeba jednak jakoś zapakować... Ozdobiłam więc pudełko od zapałek - ma idealną wielkość! Co do kolorów, to oczywiście pudełko jest w różową kratkę, a kwiatek w fioletową...

Szufladkę wyciąga się za uchwyt z koronki przytrzymanej przez różowego ćwieka:


Do ozdobienia pudełka wykorzystałam oczywiście ulubione ostatnio papiery GP, tym razem z serii Cudowne Lata.
Żeby jednak kolczyki nie obijały się o siebie i przypadkiem nie potłukły, zrobiłam im dodatkowe zabezpieczenie (z płatka kosmetycznego :))


Koleżanka wysiadła ze szkolnego autobusu już w kolczykach i od jej mamy mam też potwierdzenie, że się podobały, co mnie ogromnie cieszy!

10 komentarzy:

Hogata pisze...

Uroczy prezent! :)
A post powinien się opublikować, tylko że za każdym razem kiedy coś w nim zmieniasz przed publikacją musisz ponownie kliknąć "opublikuj".
Sama się na to nacięłam ;)

Jyoti pisze...

No no, nie wiedziałam,że i biżuteryjne talenta posiadasz! Śliczne dziewczęce kolczyki, więc musiały się spodobać:)
I bardzo urocze pudełeczko!

Guriana pisze...

ślicznie dziewczęce...musiały się spodobać:))
Wesołych Świąt:))

maj. pisze...

Śliczne!!!
Cudnych, rozgwieżdżonych Świąt!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczne są, musiały się spodobać :) Mieszkanko też im bardzo fajne zrobiłaś :)

Dunia pisze...

śliczne- i kolczyki i pudełeczko :o)

Niebiesko_Oka pisze...

Kolczyki są bajeczne!
Sama z chęcią bym takie przygarnęła :).
I pudełeczko całkiem urokliwe.

Kochana - z okazji Świąt życzenia prosto z serca:
Radosnych, pełnych ciepła.
Z chwilą oddechu. Pysznych, pogodnych
i zdrowych świąt Bożego Narodzenia :*.

Encza pisze...

Wesołych Świąt!
Pozdrawiam,
Ania_Encza

Ludkasz pisze...

Śliczne kolczyki i opakowanko:)
Wesołych Świąt:)

Lakuna pisze...

śliczny prezent w uroczym opakowaniu. nic dodać nic ująć.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...