sobota, 1 stycznia 2011

broszki - jeszcze zeszłoroczne

Tę zrobiłam dla teściowej, idealnie wpasowała się w ulubioną czapeczkę na mrozy, z czego się bardzo cieszę :)


Takie dwie, jedna podobna do poprzedniej, wszystkie 3 z pięknej melanżowej włóczki , a te dodatkowo z perłowymi ćwiekami Latarni Morskiej:

Pojedynczo:



I jeszcze jedna, nieskończona, bo jest za miękka :( Jak wymyślę jak należy ją usztywnić, żeby trzymała fason, to powędruje do miejsca przeznaczenia ;) Myślę o podszyciu filcem, ale może po prostu zrobię nową, a tę na coś trwale naszyję? Zobaczymy... :)


No i korzystając z okazji, że udaje mi się opublikować posta w tak wyjątkowym dniu - pierwszym w nowym 2011 roku - chciałabym podziękować:

1. wszystkim osobom, które do mnie zaglądają, a szczególnie tym, którzy zostawiają komentarze - za podnoszenie na duchu, zwiększanie osobistej satysfakcji i wiary we własne możliwości!
2. wszystkim, którzy pokazują swoje prace w internecie - za cieszenie oczu i inspirację!
3. wszystkim, którzy publikują na swoich stronach kursy - z wielu skorzystałam, wiele się dzięki nim nauczyłam i mam nadzieję dalej się z nich uczyć!
4. wszystkim, którzy znaleźli czas, żeby odpowiedzieć na moje mailowe pytania i cierpliwie wspomagać wirtualny proces przyswajania wiedzy!

BARDZO I GORĄCO DZIĘKUJĘ
I ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO, CO NAJLEPSZE
W NOWYM ROKU!!!

7 komentarzy:

Lili pisze...

dziękuję za życzenia, tobie również wszystkiego nalepszego w nowym roku:)
a broszki śliczne, jak wy to machacie tymi szydełkami, no...

asica.p pisze...

WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU!!!

timboctou pisze...

wszystkiego Naj w Nowym Roku :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Broszki śliczne, a Tobie również życzę udanego roku :)

Ludkasz pisze...

Świetne są:) Wspaniałego Nowego Roku:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Duuużo szczęscia w Nowym Roku!!!
Brochy są fantastyczne!!!
A próbowałaś usztywnić broszkę krochmalem? Jest tylko jeden mankament... będzie sztywna cała ;)
:*

kartkomania.com pisze...

w brązach są świetne :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...