poniedziałek, 31 stycznia 2011

półkolonie zimowe, dzień 1

Pierwszy dzień półkolonii upłynął nam pod znakiem sówek, treningowe egzemplarze pokazywałam już tutaj. Tym razem jednak w użyciu były farby akrylowe, które dają żywsze i ciekawsze kolory, poza tym skrzydełka wycięte zostały dziurkaczem - owal z falbanką, który następnie został przecięty na pół. Na skrzydełka wykorzystałam papiery do pakowania prezentów, które są na tyle cienkie, ze łatwo je przykleić nawet zwykłym klejem w sztyfcie.
Taka sowia armia powstała:


A tu moje osobiste dziecko w procesie paćkania farbami ;)


Aha - gąbki sprawdzają się przy tym malowaniu świetnie, polecam!

9 komentarzy:

Ilona Zbieg pisze...

ale sowie przedszkole :)
super
wesołe kolorowe ptaszyska;)


dzięki tobie i u mnie sowy z tubek po papierze ciągle i niezmiennie na topie :)

asica.p pisze...

ale swietne!!!juz wiem co jutro z moimi choruskami zrobie:)ide wykonczyc papier:P

rudlis pisze...

Świetna sprawa :)))
Tobie to dobrze...ferie masz przed sobą, ja niestety już po ;)

OLIWKA pisze...

sliczne są te sowy i fajnie rozwijają dziecięcą wyobraźnię :), w takim razie ja zmykam do rolek papierowych :_)

lin_ka1 pisze...

Niezła sowia kolekcja. Dopatrzyłam się wśród niej i kota :)
Pochwal się jeszcze w jakim wieku dzieciaki.

Aga Starmachine pisze...

super te sowy, widzę że Twoje ferie znów upływaja pod znakiem zajęc plastycznych:-)

Berberis pisze...

sowy są boskie :) świetnie sobie dzieciaki poradziły :) :)

Dunia pisze...

Sówki są świetne!
Ja też skorzystałam z tego pomysłu. Jestem CI szalenie wdzięczna za inspirację i podrzucenie linka. Robiłam sówki z moim prywatnym i moimi szkolnymi dziećmi na Dzień Babci. Wyszły rewelacyjnie! Tylko zamiast malowania, oklejaliśmy je skrawkami papieru.

Ludkasz pisze...

Fantastyczne sówki, też je z dziećmi robiłam:) Były prezentem dla dziadków:) Świetnie się przy tym bawiły:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...