niedziela, 9 stycznia 2011

sówki :)

Zrobiłam wczoraj z moim młodszym szkodnikiem (l.5) takie dwie sówki. Pomysł znaleziony tutaj. I nie wiem, czy to kwestia różnicy płci, ale moje dziecko akceptowało malowanie (u nas farby plakatowe,stąd kolory stonowane bardziej), natomiast do dalszej pracy musiałam go dość nakłaniać ;) Gotowymi sowami zachwycił się z kolei starszy szkodnik (l.8) i włączył je zaraz do swojej armii droidów LEGO. Dokładnie nie wiem jaką pełnią funkcję, była mowa o jakimś labiryncie... :)


Postanowiłam - wzorem Michelle - codziennie robić coś craftowego. Nawet, jeśli to ma być chwila dłubania na szydełku czy coś równie drobnego. Ale zawsze! Na razie mi się udaje, zobaczymy jak to będzie dalej, bo przecież z postanowieniami różnie bywa... ;)



The owls were made by my son (5 years old), with my help of course. I took the idea from Valerie.

13 komentarzy:

Mała Mi Buka pisze...

Trzymam kciuki, ja się chyba wezmę od lutego, bo styczeń mam czasowo maksymalnie zawalony. A sówki bardzo pozytywne ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo wesołe te sówki :)
Trzymam kciuki za dotrzymanie postanowienia :)

Ludkasz pisze...

Cudne te sówki, bardzo mi się podobają:) Zaraz zobaczę jak się je robi i chętnie z dzieciakami zrobię:)Dzięki za inspirację:)

Kardamonowa pisze...

Sympatyczne ;)Też mnie zaciekawił przepis na sówkę ;)

Kasia pisze...

bomba :)

Nowalinka pisze...

Urocze są, pewnie bronią wejścia do labiryntu :)

Jolinek pisze...

boskie sówki bravo :) ja i dziatwa czujemy się zainspirowani

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

tak, tak- bardzo inspirujące te sówki:)

Ilona Zbieg pisze...

ale superowe kolorowe maluchy

dziekuje za inspirację ...zapewne kiedyś takie sowy zrobimy z dzieciakami :)

MOLLIK pisze...

śliczne sówki :)

Kasia pisze...

Świetne sówki! Dziękuję za pomysł, my już zrobiliśmy i Mikołajowi strasznie się podobają, teraz tylko pyta czy już się skończył papier toaletowy ;)

Amanda pisze...

These are SOOOO adorable!!

Aluna pisze...

Dzięki za pomysł z sówkami - są proste do zrobienia a ile dają maluchom radości :) A tak a propos postanowień - to coś w tym jest... może i ja tak się scrapowo zawezmę? Pozdrawiam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...