czwartek, 27 stycznia 2011

karteczka

Taką karteczkę urodzinową zrobiłam niedawno i wysłałam z baaaaardzo niewielkim (jak na mnie) opóźnieniem, bo tylko dzień jeden "po" ;)


Kwiatki własnoręcznie na szydełku zrobione, poza tym motylka pokryłam Glossy A. i się ładnie błyszczy, tło popsikałam nieco mgiełką z wykorzystaniem maski, a stempelek napisowy i tusz fioletowy - by Latarnia Morska ze scrap.com.pl.

Mam nadzieję, ze karteczka już dotarła... Teoretycznie czasu miała dosyć, ale z nasza pocztą to różnie bywa... :)

7 komentarzy:

asica.p pisze...

właśnie się nią pochwaliłam
dziękuję ogromnie:)
Wczoraj doszła ,a ja gapa zapomniałam Ci napisać:)

Lili pisze...

tak myślałam, że to dla Asicy.p:))) po kolorakach poznałam, bystrzacha:) śliczna jest:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fajne kolorki i kompozycja :)

Unknown pisze...

śliczna i te kwiatuszki szydełkowe piękne -lubię takie

rudlis pisze...

Cudna karteczka, zazdraszczam asicy :)

Kardamonowa pisze...

ten środkowy kwiatek prześliczny - cala karteczka oczywiście też ;)

agea pisze...

fajna karteczka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...